Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru (licząc od daty jego dostarczenia). Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (dołączone do paczki) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami (łącznie z gratisami): 

Oświadczenie możesz wysłać na adres e-mail (skan lub tekstowo): marcin@kadzidelka.pl

albo w formie papierowej wraz ze zwracanym towarem na adres:

Naturell Maria Frąckowiak
pl. Pocztowy 13
64-980 Trzcianka

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria (w tym gratisy) oraz dowód zakupu.

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (dołączony do paczki) i wyślij go wraz z przesyłką. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Naturell Maria Frąckowiak
pl. Pocztowy 13
64-980 Trzcianka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl